Harjusomkulåde

publicerat i

Namn – Monique Airijoki
Piercingar – öron & navel
Tatueringar – Yess . köpte en barnbox nyss och fick en schysst klibba.. La den på stjärten
Längd – 167
Skostorlek – 37-38
Hårfärg – mörkbrun
Är du kär i någon – Jaa i mig själv
Önskar du att du bodde någon annanstans – varför inte?
Tänker du på självmord – nej?
Tycker andra att du är attraktiv - antagligen?
Dricker du – jo när jag är törstig
Använder du droger – hela tiden, brukar sitta med Nadja å äta lim
Vilket shampoo använder du – det mammi köper
Vilken parfym använder du – Olika
Vad är du rädd för – Olika saker
Gillar du att tvätta – kläder jo svin kul ju

Din första:
Operation: -
Första piercingen: 2011
Första priset: när jag gick i 4an?
Första semestern: kommer inte ihåg
Första konserten: kommer inte ihåg

Just nu:
Äter du: kakor
Dricker du: te
Ska du: tagga omprov
Lyssnar du på: miss decibel
Väntar du på: att bli trött
Tittar du på: Telefonen
Har du på dig: kläder

Din framtid: -
Barn: jo
Giftemål: -
Karriär: -

Har du någonsin:
Kysst en främling: ja
Tappat bort glasögon/linser: säkert om jag hade haft
Brutit ett ben: nä
Rymt hemifrån: -
Röntgats: ja en/två ggr
Gråtit när någon dött: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: varje dag med mina polare från förorten
Blivit arresterad: m

Kommentera inlägget här :