Snowflakes

publicerat i Allmänt;
Hejhej, snön har kommit hit nu och det märks ganska mycket för det är inte lika mörkt på kvällarna något mer! 

I fredags så var jag med Maja efter skolan, vi åkte hem och kollade film åkte ut och handlade och åkte nått enstaka varv sedan hem och titta idol, efter idol så åkte vi ut åde!

Igår var jag med Maja, vi var först på isladan och tog det lugnt åde! Majas mamma bjöd oss på dannes och kladdkaka, så söt hon är! Sen åkte vi runt och sjöng lite sen hem å titta film och vidare mot garaget vart vi höll på med min lilla smurf, vi fick räkmackor å dricka av pappsi och sedan åkte vi bara runt! Maja körde också en sväng åde. Åkte hem ganska tidigt!

Nu är det söndag har vaknat för ett tag sen, ligger i soffan och tittar film ska nog göra det ett tag! Om allt blir som tänkt så ska jag nog vara med Nadja idag! Nu ska jag fortsätta titta filmen, puss puss 



Kommentera inlägget här :