ett år

publicerat i Allmänt;
Om bara några veckor så tar jag sommar lov, om bara några veckor så går jag ut nian och ska gå balen. Satt för ett tag sedan och tänkte på att det är snart ett år sedan jag bestämmde mig för att byta skola, lämna mina "vänner" och försöka skaffa nya. För nästan ett år sedan var jag redo att flytta här ifrån och börja om på nytt, det behövdes inte... jag bestämde mig för att byta skola, komma tillbaka till en av min barndomsvän som jag aldrig någonsin har varit så nära som vi är nu. Ge nya människor en ny chans att bli min vän och de gav mig en sådan chans, tror jag aldrig har haft så här bra vänner i hela mitt liv, som finns där när man behöver dem. 
 
Ett år, det är ingenting men så mycket har hunnit ändra sig, har varit igenom mellan allt som går det här året! Dessutom ett av de bästa åren av mitt liv, nu är jag också glad för att jag bestämmde mig för att byta skola! Klart jag var nervös men vem skulle inte ha varit det, ett av de bästa besluten i mitt liv. Nu blir det ju ganska roligt också för nu får jag sommarlov på någon vecka och då ska man passa på att göra allting man vill göra! Fyfan vad jag ska skapa minnen i sommar med alla mina älskade kompisar!
 
Ett år och allting blir förändrat... ser hur det ser ut om ännu ett år.
 
                              
 
 
 

Kommentera inlägget här :