Lyckades inte sist+dag1

publicerat i Allmänt;

Med en sån här å har dåligt med inspiration om vad jag ska skriva så gör en sån här !

dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar

dag 2. om staden du bor i

dag 3. dina kompisar

dag 4. i min väska finns...

dag 5. favoritställe

dag 6. en vän som bor långt bort

dag 7. hur ser din framtid ut

dag 8. en tvserie du älskar

dag 9. din profilbild på facebook

dag 10. din mobil

dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu

dag 12. en person du aldrig glömmer

dag 13. en person du saknar

dag 14. det du brukar göra på dagarna

dag 15. en bild du aldrig har publicerat

dag 16. en kändis du vill träffa

dag 17. något som får dig gråta

dag 18. vad tycker du om din klass

dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut

dag 20. din favoritaffär

dag 21. ditt smink

dag 22. din garderob

dag 23. din favoritmat

dag 24. det här gillar jag

dag 25. det här gillar jag inte

dag 26. mitt favoritklädesplagg

dag 27. dethär samlar jag på

dag 28. det pinsammaste du har gjort

dag 29. den här dagen

dag 30. det här året


Kan börja med dag 1 direkt
en bild på dig själv och 10 sanningar

• jag har svårt att lita på killar
• jag äskar min pappa
• jag kan inte ens ränka mina närmsta vänner på en hand
• jag hatar mitt jobb
• jag vill ha sommarlooov
• jag vill ha en ny telefon
• jag vill till piteyå
• jag älskar mina vänner
• jag drömmer gärna bort mig
• jag har bra betyg

Kommentera inlägget här :