Inte riktigt nöjd

publicerat i Allmänt;
Hejsan, nu är det helg och igår var jag med Maja, hämtade henne från skolan och sedan så åkte vi hem och åt osv. Åkte till garaget och fixade rutan på min bil åhgud så skönt! Lämnade även in min telefon igår, hojja känns så hemskt och otrevligt att varken ha instagram, facebook, snap eller något annat på telefonen som man är van vid att ha och kolla hela tiden.Det är egentligen helt sjukt hur mycket man är beroeende av telefonen och hur handikappad man blir utan. Får hoppas att den kommer hem snart, känner mig så låst utan!
 
Ja sen skjutsade vi Jennifer till Ronja, åkte hem och tittade "I rymmden finns inga kännslor" haha så söt film! Åkte ut en sväng och gjorde nästan ingenting, köpte lite gott och åkte hem och tittade idol! Resten av kvälen spenderades av sjung, människor och massvis med annat! 
 
Åkte hem vid ett tiden, hämtade även upp Jennifer i Malmberget och körde hem henne, fick även ha ett mys prat. 
 
Idag så har jag tillochmed hunnit fixa om min blogg lite grand, är inte riktigt helt nöjd ännu men får hoppas att det går! Resten av dagen/kvällen kommer spenderas med Jennifer, så vi ser ju vad som händer. Nu ska jag iallafall stiga upp och äta!
 
Världens bästa epa, så jävla ångest över att jag sålde iväg den....

Kommentera inlägget här :