Sommarlov

publicerat i Allmänt;
Hej! Har blivit jätte dålig på att blogga...

Tänkte passa på nu medans jag ändå inte har någonting bättre för mig. 

Vi har inte haft någon skola på hela förra veckan, studentbalen på onsdag och alla var helt underbart fina och grymt gjort av er som gick i spöregnet! Grundalbalen var på torsdagen men for inte dit då eftersom att vi vaknade typ en timme innan det skulle vara, så har vart med Linus och Johan när de har hållt på med sina moppar och vart på mission osv. Hade dessutom jobb onsdag och torsdag under morgonen!

Fredagen for jag till skolan och kollade avslutningen, var ju meningen att vi skulle få våra betyg också men våran lärare försvann. Åkte till Adecco och skrev på nå papper, sen hem och sov ett tag.. Vaknade och åkte till lansjärv och har vart där och myst med mitt hjärta och hans familj. Varit på massa missions osv :) kom hem på söndagen. 

Nu är det tisdag och jag har just vaknat, sitter och knaprar i mig godis och tittar tv, ser ju då när den här muppen vaknar vad som händer då! Kan ju bjuda på lite bilder osv!

Hörs när vi hörs! 


Kommentera inlägget här :